Persoonlijke ervaringsberichten van onze gebruikers over hun skivakantie in Auron.
19/19 liften geopend
3 maanden geleden
Het waait een beetje hard boven, maar Snake houdt het goed vol voor deze tijd van het jaar.
3 maanden geleden
Gemengde sneeuwval, maar over het algemeen redelijk.
3 maanden geleden
Prachtige sneeuw op de bovenste helft!
3 maanden geleden
Perfecte, zachte, verse sneeuw. Fantastisch.
4 maanden geleden
Het zou vandaag bewolkt zijn. Nou, er waren wel wat wolken, maar heel weinig, en de zon scheen de hele dag. Geweldige omstandigheden, vooral hogerop…
4 maanden geleden
Welke sneeuw in maart?
4 maanden geleden
Onderaan de piste was het zeker nat, maar halverwege en hogerop bleef de sneeuwkwaliteit uitstekend. Dankzij de koele temperaturen van vannacht waren de sneeuwomstandigheden 's ochtends prachtig.
4 maanden geleden
23 februari
4 maanden geleden
Geweldige sneeuw, een beetje zachte poeder, maar toch erg fijn.