Persoonlijke ervaringsberichten Flachau
Persoonlijke ervaringsberichten van onze gebruikers over hun skivakantie in Flachau.
Alles verloopt tot aan de middag nog steeds prima.
3 maanden geleden
Topliner - zwarte piste met verse sneeuw vanochtend!
3 maanden geleden
Er ligt volop sneeuw tussen Panoramic en Mooskopf!
3 maanden geleden
Flachau zag er gisteren nog helemaal groen uit in het dorp, en nu dit!
3 maanden geleden
Prachtige pistes, -1°C op de top, even zon en toen kwamen er wolken en vanmiddag verse sneeuw.
3 maanden geleden
Alweer een perfecte dag
3 maanden geleden
Skiën is nog steeds fantastisch.
3 maanden geleden
Droomdag
3 maanden geleden
Coole plek
4 maanden geleden